Bizonyított tippek a sikeres Network Marketinghez
Számos különböző módja van a termék vagy vállalkozás internetes értékesítésének, de ha a leghatékonyabb módot keresi, érdemes megfontolnia az e-mail marketinget. Az e-mail marketing lehetővé teszi, hogy nagyszámú olyan embert érjen el, akik már érdeklődnek az Ön ajánlata iránt. Olvassa el az alábbi cikket, hogy elkezdhesse.
Az ünnepek alatt minimalizálja a hagyományos e-mail marketingtevékenységeket. Az ügyfelek a családdal és a barátokkal vannak elfoglalva, és kevésbé valószínű, hogy figyelnek az üzleti e-mailekre. Jelentősen nagyobb az esélye annak, hogy a spam-dobozban landolnak, ami hosszabb távon kihathat az Ön eredményére. Ez alól a legfőbb kivételt a közvetlenül az ünnepi tevékenységekhez kapcsolódó vállalkozások jelentenék. Egyébként adjon magának egy kis pihenőt, és élvezze ki a saját pihenőidejét. Az üzlet egy-két napon belül újra sínen lesz.
Ha e-mailben küld e-mailt az ügyfeleinek, kiváló javaslat, hogy alacsonyabb árakkal kövesse nyomon. Például egy olyan mondatot is belekapcsolhat az e-mailbe, amely azt mondja, hogy "Fogd meg". Ezenkívül az e-mail végén szerepelhetne egy olyan mondat, amely azt mondja: "Legyen tag, hogy alacsonyabb áraink legyenek a termékeinkre".
Próbálja meg, hogy az ügyfeleinek küldött e-mailt egy olyan értesítéssel követi, amely azt mondja nekik, hogy ne halogassák a dolgot. Illesszen be a válaszra egy olyan javaslatot, amely azt mondja nekik, hogy most vásároljanak. A befejezésben elmondhatná nekik, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget azzal, hogy várnak. Ehelyett cselekedjenek most, hogy teljes mértékben élvezhessék az előnyöket.
Promózzon különleges ajánlatokat vagy korlátozott ideig tartó eladásokat kizárólag e-mailen keresztül, hogy így keltse fel ügyfeleiben az izgalmat, hogy megkapják az e-mailjeit. Ez hatékonyabbá teszi az e-mail marketinget, mert az olvasók úgy érzik, hogy jó üzletet kapnak, és talán még a barátaikat is bevonják. Ami azt illeti, az ajánlóprogramok felhasználása kiváló módja lehet az ügyfélkör növelésének.
Ügyeljen arra, hogy a landing page megfeleljen az ügyfél elvárásainak. Az előfizető nyilvánvalóan érdeklődik a terméked iránt, ha rákattintott az e-mailedben található linkre. Nem szeretné, ha csalódnia kellene, ha a linkre kattintva másnak találná az oldalt, mint amire számított.
Amikor hatékony e-mail marketingkampányt épít, szüksége van a megfelelő feliratkozási űrlapokra a vállalati weboldalán. Győződjön meg róla, hogy minden oldalon megtalálhatóak, és győződjön meg arról is, hogy a megfelelő helyen vannak a webhely oldalain. Ez kulcsfontosságú ahhoz, hogy az ügyfelek feliratkozzanak.
Az e-maileket időnként egyszerű szöveges formában is el kell küldenie, ahelyett, hogy mindig HTML formátumban küldené őket. Ez személyesebbé teszi a dolgokat, és segít az előfizetőnek érezni, hogy megpróbál kapcsolatot teremteni. Ne használja azonban túl gyakran, mert akkor túlságosan szakszerűtlennek tűnhet.
Szabja e-mailjeit és céloldalait a mobilfelhasználókra és az asztali számítógépet használókra egyaránt. Ne feledje, hogy az okostelefonok képernyője apró, és nem biztos, hogy kompatibilis az e-mailek formázásával. Csökkentse a szélességet, hogy az e-maileket a felhasználók anélkül is el tudják olvasni, hogy át kellene méretezniük azokat.
Próbálja meg testreszabni üzeneteit az e-mail címzettjei számára. Próbálja meg belevenni a nevüket az e-mailbe, hogy az melegebbnek és személyesebbnek tűnjön. Ez segíthet abban, hogy jobb kapcsolatot építsen ki ügyfeleivel, és hajlamosabbak lesznek elolvasni a mondanivalóját ezekben a személyre szabott e-mail üzenetekben.
Nagyon fontos, hogy valakitől engedélyt kérjünk, mielőtt valakit e-mail marketing céllal felveszünk a listára. Ha nem, akkor visszaélési jelentést küldhet az Ön internetszolgáltatójának, webtárhelyének vagy tömeges e-mail szolgáltatójának. Ha az emberek panaszt tesznek az e-mail szolgáltatójánál, előfordulhat, hogy offline állapotba kerül, mert megsértette a szabályzatukat.
Érdemes megfontolnia, hogy valamilyen meglepetésszerű bónusszal, amelyet nyújt az ügyfeleinek, nyomon követheti őket. Tegyen egy linket az e-mailjébe, amely azt mondja nekik, hogy kattintsanak rá. A záró utóiratban tájékoztathatná őket arról, hogy a megadott linkre kattintva minden részletet megtudhatnak erről.
Lehet, hogy meg kell próbálnia, hogy az árnövekedésről szóló figyelmeztetéssel kövesse az ügyfeleit. Az e-mail tartalmazhatna egy linket, amely azt mondja, hogy cselekedjenek most, hogy elkerüljék ezt az emelést. Az üzenet vége meggyőzhetné őket arról, hogy kattintsanak a linkre, hogy minden részletet megtudjanak.
1. https://bit.ly/3KWP1Ck
2. https://bit.ly/3N0MzwB
3. https://bit.ly/352Eo1G
4. https://bit.ly/37NaWh6
5. https://bit.ly/3ikQd6g